Probleme cu prietenul..si parintii lui

Moderator: admin

Probleme cu prietenul..si parintii lui

Postby Diana on Mon Mar 23, 2009 6:08 pm

Buna seara...numele meu este Diana,sunt si eu studenta la psihologie in Oradea.... Am o 'problema' daca as putea-o numi asa. Sunt intr-o relatie de 1 an si 2 luni,suntem logoditi, dorim sa plecam in strainatate impreuna sa ne facem un viitor, apoi sa venim inapoi si sa ne casatorim. Pana aici, toate bune si frumoase. Problemele vin odata cu comportamentul lui si al parintilor lui. Timp de 6 luni, rel. a fost perfecta..era prima mea rel. serioasa, primul baiat din punct de vedere sexual, parea baiatul perfect. Dar, dupa cele 6 luni, am inceput sa ne certam in fiecare zi, din cele mai marunte lucruri, parintii lui se bagau in relatie, eu nu acceptam acest lucru, mereu ii spuneam ca suntem doar noi 2 in relatie, nu suntem 3 sau 4. De fiecare data cand ne certam izbucnea in crize de nervi...nu ma lovea, dar avea niste reactii groaznice..tipa, tot era rosu..daca vroiam sa plec pur si simplu ma tinea cu forta. Initial, mi-a zis ca vrea sa fiu ca la inceputul relatiei, sa las intr-un fel dupa el. Eu m-am maturizat, am 19 ani... si normal ca am parerei care sunt diferite de ale lui..el nu vrea sa accepte acest lucru si chiar daca am argumente solide, tot nu ma crede si crede doar ce zice el. Ne-am despartit timp de 5 zile..si asta din cauza unei agrafe... nu i-a placut cum imi sta cu ea, zicand ca ma face copila si a zis ca daca o am in cap cu mine nu iese pe strada. I-am zis, esti cu mine pt ca ma placi asa cum sunt, ma accepti asa cum sunt. Nu a fost de acord asa ca ne-am despartit ca dupa 5 zile sa ne impacam dupa ce si-a inteles greseala. Apoi, i-am zis ca lucrurile dragute de la inceputul rel. s-au dus, un pic de romantism nu strica, i-am reprosat ca se purta altfel doar ca sa ma cucereasca si el a zis ca vreau ceva cu forta si ca traiesc in trecut, ca el e asa.Dupa cateva zile, incepea sa se poarte ca in trecut. Ar mai fi o proble